lördag 21 oktober 2017

GAMLA DÖRRAR

Jag älskar att resa.
Att se och uppleva helt andra miljöer än de man har här 
hemma. Gamla kloster, övergivna hus och dörrar i byar
från 1100 talet, ger mig så mycket inspiration.
Det låter kanske konstigt,
men historia och byggnader har alltid fascinerat mig.



Har ett helt album av dessa underbara dörrar och kyrktrappor.
Av dem omvandlar jag mitt egna sätt att färgsätta miljöer,
möblera och skapa hållbarhet i hemmen.
Idag tycker jag harmoni och balans gör allt för att
på ett så enkelt sätt som möjligt, förenkla ett boende.





Planen är att göra en liten bildserie av några till posters,
som jag kan använda vid mina stylingar.
Unika och alldeles egna!
De skall printas upp på Fine art papper, som håller
länge, länge...
Vackra som de är, eller i ram.


" OLD WAYS DON´T OPEN NEW DOORS "

Lev och må.
Kram
C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar