lördag 20 januari 2018

HOUZZ AWARD INREDARE LULEÅ



Hej & God fortsättning,
Så härligt med ett nytt spännande år framför oss!
Ser verkligen framemot det, då jag har en hel del planer
på att detta just blir ett nytt inrednings år.
Moodboardsen har jag satt ihop till kund,
för nya projekt i fjällvärlden.
Var, är dessvärre lite hemligt...

När man ska möblera upp små ytor,
gäller det att hålla ihop hela bostaden, så att alla ytor
liksom smälter ihop. Och vara smart med möbleringen!
Tänk på att anpassa dina möbler till storleken på rummet!
Här har jag också tagit vanliga stolar som sängbord,
och dem kan man även placera i hall, så har man extra sitt
platser ifall det behövs.
En favorit är bänkar!
Dem tar mindre plats, men rymmer fler. Dessutom är de galet
snygga, tycker jag. En bänk kan ni med fördel också placera
framför ett lågt fönster och dekorera med vackra ting.



MOODBOARD Catharina Stålnacke






Ska man nämna trenden inom bäddning i sovrum 2018,
så är det fortfarande detta inbjudande sätt, som att du precis
hoppat ur sängen, men det blir lite mer städad bäddning.
Inte fullt lika slarvigt som tidigare...
Denna bild är en favvo från Pinterest, som är lite av min bibel.

Bordet i matsalen är också en stor inspiration med linneduk,
vitt, krispigt och naturfärger.
Vi kommer att ta in avsevärt mycket mer färg i våra hem
2018. Vi kommer våga färg, skulle jag vilja påstå!
Själv har jag jordens vånda om jag skall måla om i lägenheten
eller inte. Funderar på en lite gråbeige ton, greige. 






Här är exempel på mörkare färgval i hemmet!
Visst är det vackert och ombonat och murrigt...
Att ta in trä, naturfärger och gamla loppisfynd blir också stort framöver. Detta talade jag redan om vid min stora föreläsning på
Välkommen hem mässan tidigare i höst. Vi kommer värna om det som kan åldras vackert och auktioner blir större än någonsin.

Bilder från Pinterest





Under de senaste dagarna har jag summerat mitt halvår som inredare.
Med resultat jag aldrig kunnat drömma om!
Ett levande bevis på att det lönar sig med styling inför försäljning,
och då anlita en professionell utbildad inredare.

Galet lycklig och glad på allt detta,
blev jag härom dagen, då jag fick Houzz Award för bästa
kund betyg, Best client satisfaction!

Så året har bara börjat, men oh, vilken start!

Kram på er!
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar