onsdag 20 juni 2018

HOMESTYLING-LULEÅ




Min passion-din styrka.

Så enkelt kan det vara, när det kommer till att hjälpa dig med att skapa det hem du önskar dig. Eller när du skall sälja din lägenhet eller ditt hus. I mitt arbete, som är min stora passion, gör jag allt för att hemmet skall bli en harmoniskt plats och ombonad.
I min utbildning med Fengshui, är grund principen,
att stärka människan genom att stärka miljön.
Det skall vara enkelt att leva och bo. Hitta lösningar som underlättar vardagen. Det vill vi alla.






Och när dagen kommer som innebär en försäljning av din bostad,
kan slut priset vara avgörande ifall bostaden stylats eller inte.
Som med allt annat finns det aldrig några garantier,
men vågar du chansa?
Min del i stylingen är att neutralisera bostaden, så att den attraherar potentiella köpare. Se över bostadens styrkor och svagheter, rummens sammanhang, ljus insläpp, fokuspunkter...
Att få spekulanter känna sig hemma och se sig själv i bostaden.






Denna bostad, stylades inför försäljning, med mycket gott resultat!
Jag fick fria händer, då lägenheten var helt tom och jag fick en chans att se över området som den var i, två trappor upp utan hiss och cirka 52 kvm. Ganska lätt att förstå, denna skall tilltala en singel person eller ett ungt par.
Och så blev det.

Det bästa betyg jag har fått, är när kunder som jag hjälpt med styling inför försäljning, vill att jag homestylar deras nya hem.
När de känt det lugn mitt sätt att se över möblering, gardin uppsättningar, ljus insläpp och flöde med energier bland allt annat...

Min passion blir dina inrednings drömmar.
Inga projekt är för stora, eller för små eller annorlunda.
Allt går att lösa, med en certifierad inredare.

Så galet mallig att jag fått ytterligare en utmärkelse på
HOUZZ.SE
Nu som inspiratör!
Tacksam.

Lev och må!
Kram 
C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar