fredag 12 maj 2017

BLEKT PUDER ROSA

Eller kanske lite mer grå rosa...
Visst blir man sugen på sommar färger just nu,
när denna långa vinter inte verkar ha ett slut.
Som jag nämnt tidigare
så blir det otroligt enkelt och lätt,
framförallt billigt,
att byta ut accenter och accessoarer
ifall du har en bra bas i ditt val av färger
i hemmet.
Så även i din garderob.
Jag har hjälpt oändligt många kunder genom åren,
som trots nya köp av plagg
aldrig ändå kännt att de har något att ha på sig.
Tror jag det,
när ingenting går att matcha ihop...





















Här är bilder från ett

HEMNET-GODIS

som jag sparat för längesedan.
Se så harmoniskt allt kan blir med trädetaljer
och lite pudrigt rosa.
Rummet är ganska avlångt,
men känns inte litet för att de lyckats med
möbleringen.
En annan aspekt att tänka på 
är att göra rum i rummet.
eller små öar som jag brukar säga,
då håller man ihop miljön på ett bra sätt.
Åsså den där svarta detaljen som
gör allt till rummet.
Snyggt!





Vet som gammal Tine K återförsäljare
att mycket av detaljerna kommer från henne.
Saknar dock lite mattor
i rummet.
Kuddar på golvet bidrar till det mjuka
och gardiner ända upp i taket!

              Foto: LINE KAY


Underbara 
LINE KAY / VINTAGEPIKEN
tar alltid så härliga inspirerande bilder.
Och mycket rosa.

Kan bara vara en liten, liten detalj
som gör allt.
Låt fantasin flöda!

























           FOTO: GRANIT
               




Nästa inlägg blir om
YING & YANG!

Lev och må.
Kram C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar