fredag 2 december 2016

Mitt intresse för inredning har alltid funnits nära mig i hjärtat,
eller rättare sagt,
jag har alltid varit mån om att trivas
i min omgivning.
Vare sig det gäller mitt hem eller mitt jobb!
Inser att jag har haft förmånen genom att ha detta medfött.

Så valet att läsa till inredare var inte så svårt beslut att ta...

Hur mycket vi faktiskt påverkas av våra miljöer, oavsett om det gäller hemma eller på din arbetsplats.
Med handen på hjärtat,
visst vill vi alla känna lugn och harmoni
där vi vistas?

Jag kommer dela med mig av enkla tips
som underlättar din vardag.
För mig var valet av Fengshui väldigt självklar, av den enkla anledningen:
RENSA I RÖRAN!

Se dig omkring hemma.
Hur känns det?
Har det stagnerat, är det rörigt,
svårjobbat...?
Sover du sämre eller får du ingen energi?

Mer om detta senare!

Och jag lovar 
du kommer också känna en lättnad
av bara små enkla lösningar!

Lev och må!

Kram.

6 kommentarer:

  1. Anonym2.12.16

    Så roligt att du delar med dig, ser fram emot en fortsättning <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta!
      Det skall bli så roligt att få dela med sig!
      Kram C. <3

      Radera
  2. Vad kul, jag älskar också inredning! Lycka till, ska följa dig! Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Karin!
      Önskar dig en härlig helg!
      Kram C.

      Radera
  3. Så roligt för dig Cathis och jag vill gärna ta del av din inspiration, tips och idéer. Kram och trevlig helg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Åsa!
      Tack söta du, så kul att höra!
      Önskar dig detsamma.
      Kram C.

      Radera